Gra Metroid Dread (Switch)
Opis
Dołącz do łowczyni nagród Samus Aran, która ucieka z obcego, zabójczo niebezpiecznego świata nękanego przez mechaniczne zagrożenie w Metroid Dread na Nintendo Switch.
Historia Samus jest kontynuowana po wydarzeniach z Metroid Fusion, kiedy to przybywa ona na planetę ZDR, aby zbadać tajemniczą transmisję wysłaną do Federacji Galaktycznej. Odległa planeta została opanowana przez okrutne obce formy życia i mrożące krew w żyłach mechaniczne postaci. Samus jest bardziej zwinna i sprawniejsza niż kiedykolwiek, ale czy zdoła pokonać nieludzkie zagrożenie czające się w głębi ZDR?
Zmierz się z nieubłaganymi robotami E.M.M.I.
Niegdyś maszyny badawcze pobierające DNA, imponujące E.M.M.I. polują teraz na Samus. Sytuacja jest napięta, kiedy omijasz E.M.M.I., aby uniknąć okrutnej śmierci, jednocześnie znajdując sposób na ich zniszczenie. Dowiedz się, co sprawiło, że te robotyczne cuda stały się plagą ZDR i ocal swoje życie.
Poczuj, jak moc Samus rośnie w miarę zdobywania manewrów i umiejętności
Zdobywaj nowe i znajome umiejętności podczas przemierzania wielu środowisk tego niebezpiecznego świata. Śmigaj nad przeszkodami, prześlizguj się przez ciasne przestrzenie, pokonuj wrogów i walcz na całej planecie. Wracaj do obszarów i wykorzystuj nowe umiejętności, aby znaleźć ulepszenia, alternatywne ścieżki i drogę wprzód. Eksploruj rozległą mapę, unikaj i niszcz roboty E.M.M.I. oraz pokonaj grozę nękającą ZDR.
Dane techniczne
PEGI | 12 |
Polska wersja językowa | nie |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Gra Princess Peach: Showtime! (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Tears of the Kingdom)
- Amiibo Smash Diddy Kong
- Amiibo Smash Wario
- Amiibo Super Mario - Wario
- Amiibo Super Mario - Donkey Kong
- Amiibo Smash Rosalina
- Amiibo Smash Dr Mario
- Amiibo Smash Fox
- Gra Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
- Gra Luigi's Mansion 2 HD (Switch)
- Gra Super Mario Bros. Wonder (Switch)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.