Gra Mario Party: Star Rush (Nintendo 3DS)
Opis
Nowe oblicze Mario Party: szybsza rozgrywka i równoczesne tury!
Dołącz do Mario, księżniczki Peach, Donkey Konga i innych bohaterów Nintendo w najbardziej przenośnej odsłonie Mario Party w historii serii. Nawet czterech graczy może jednocześnie bawić się i odkrywać kolorowe światy w ramach rozgrywki, podczas której przesuwają Toady po mapie i rekrutują sprzymierzeńców z Grzybowego Królestwa (Mushroom Kingdom). Nie musisz już czekać na swoją kolejkę, ponieważ wszyscy gracze obmyślają taktykę, rzucają kością i poruszają się… jednocześnie!!! Możesz sprzymierzyć się ze znajomymi obok siebie, żeby rywalizować między sobą albo współpracujcie przeciwko bossom na każdej z dostępnych plansz.
Główne cechy gry:
- Rekrutuj Toadette, Rosalinę, Wario i inne postacie, które będą wspierać twojego Toada w trybie Toad Scramble
- Wybieraj spośród licznych plansz w zróżnicowanych światach, z których każdy kryje podchwytliwe walki z bossami
- Nawet czterech raczy może jednocześnie rzucać kością i poruszać się po mapie
- Połącz siły z maksymalnie czterema bohaterami Nintendo, którzy wezmą udział w specjalnych wydarzeniach i pomogą ci wygrać
- Gra została specjalnie zaprojektowana pod kątem rozgrywki na urządzeniach przenośnych z rodziny Nintendo 3DS
- Rozgrywka wieloosobowa dostępna za pomocą opcji Local Play oraz Download Play. Możliwość zabawy przy użyciu jednego lub wielu egzemplarzy gry
- Różnorodne tryby zabawy dla każdego!
Dane techniczne
PEGI | 3 |
Polska wersja językowa | nie |
Opinie o produkcie (0)
- Gra Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Tears of the Kingdom)
- Amiibo Smash Diddy Kong
- Amiibo Smash Wario
- Gra Princess Peach: Showtime! (Switch)
- Amiibo Smash Dr Mario
- Amiibo Smash Ken
- Bluza The Legend of Zelda - Breath of the Wild
- Gra Luigi's Mansion 2 HD (Switch)
- Amiibo Smash Fox
- Amiibo Smash Rosalina
- Gra Super Mario 3D World + Bowser's Fury (Nintendo Switch)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.