Gra Luigi's Mansion 2 HD (Switch)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Czas posprzątać dom!
Dołącz do wrażliwego Luigiego i wyrusz na upiorną wyprawę w grze Luigi's Mansion 2 HD na konsolę Nintendo Switch.
W tej wzbogaconej wizualnie przygodzie odwiedzisz mrożące krew w żyłach zakątki mrocznej Evershade Valley, miejsca, które aż krzyczy i roi się od kłopotliwych duchów. Na szczęście Luigi ma odpowiednie narzędzia do pracy, takie jak oszałamiającego wrogów Strobulba i niezawodnego Poltergusta, który może pochłaniać nie tylko duchy, ale również przedmioty lub wchodzić w interakcje z otoczeniem.
Paranormalne eskapady Luigiego w najróżniejsze miejsca, w tym do byłego laboratorium badawczego roślin, zniszczonej fabryki zegarów i lodowatej, pokrytej śniegiem kopalni... a to tylko kilka z nich.
Nawet czterech graczy może połączyć siły, aby podjąć wyzwania w ScareScraper, nawiedzonym budynku pełnym duchów i wyzwań, których nie ma w głównej przygodzie. Rekrutuj innych łowców duchów, aby wspiąć się na przerażającą wieżę za pośrednictwem lokalnej gry bezprzewodowej lub online.
Aby korzystać z usług online, należy utworzyć konto Nintendo i zaakceptować powiązaną umowę. Obowiązuje Polityka prywatności konta Nintendo. Niektóre usługi online mogą nie być dostępne we wszystkich krajach.
Lokalny bezprzewodowy tryb wieloosobowy wymaga jednej konsoli i jednej kopii oprogramowania na gracza.
Dane techniczne
PEGI | 7 |
Polska wersja językowa | nie |
Opinie o produkcie (0)
- Gra Donkey Kong Country Returns HD (Switch)
- Gra Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition (Switch)
- Gra Super Mario Party Jamboree (Switch)
- Amiibo Zelda - Toon Link
- Amiibo Chibi Robo
- Amiibo Zelda - Link (Majora's Mask)
- Koszulka tanktop damska Pokemon crew (t-shirt)
- Amiibo Zelda - Link (Ocarina of Time)
- Gra RiME (Nintendo Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Skyward Sword)
- Gra The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Twilight Princess)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.