Gra Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise (Nintendo Switch)






Opis
Boksuj w rytmie popularnych hitów!
Wstań z kanapy i ruszaj się wykonując zabawne, oparte na boksie ćwiczenia w rytmie piosenek popularnych artystów. Możesz dostosować swoje treningi i ustalić własne cele. Nie ma znaczenia, czy jesteś sam w domu, czy z przyjaciółmi, czy nawet gdzieś w drodze. Możesz ćwiczyć gdziekolwiek i kiedykolwiek dzięki konsoli Nintendo Switch!
(Gra nie działa w trybie handheld na Switch Lite)
Zapoznaj się z podstawami boksu podczas stopniowego odblokowywania instrumentalnych wersji dwudziestu popularnych piosenek. Złap kontrolery Joy-Con i wykonuj uderzenia i przysiady. Podczas ćwiczeń poruszasz całym ciałem — nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt.
Codzienne treningi trwają od 10 do 40 minut i możesz wybierać między trybem normalnym i szybkim. Gra oblicza twoje BMI a także ile kalorii dziennie spalasz, dzięki czemu możesz śledzić swój postęp. Wybieraj spośród różnorodnej grupy trenerów i dostosuj ich wygląd dzięki zestawom strojów. W miarę postępów odblokujesz więcej piosenek i trudniejszych zestawów treningowych. Jeśli wolisz ćwiczyć z kumplem, możesz użyć dwóch zestawów kontrolerów Joy-Con lub podzielić się parą, aby cieszyć się współpracą lub sprawdzić swoje umiejętności walcząc razem w wirtualnym ringu!
Dane techniczne
PEGI | 3 |
Polska wersja językowa | nie |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


- Amiibo Zelda - Link (Tears of the Kingdom)
- Gra Metroid Prime Remastered (Switch)
- Gra The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom edycja kolekcjonerska (Switch)
- Gra The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Switch)
- Amiibo Zelda - Link 8bit
- Amiibo Super Mario - Bowser
- Amiibo Super Mario - Mario
- Amiibo Smash Sheik
- Gra Bayonetta Origins : Cereza and the Lost Demon (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Ocarina of Time)
- Gra Let's Get Fit (Nintendo Switch)
- Breloczek do kluczy pluszowy Pokemon (8 cm)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.