Gra Battle of Rebels (Switch)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Battle of Rebels to pierwszo- lub trzecioosobowa strzelanka akcji, która oferuje zarówno tryb dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy. Akcja gry toczy się w postapokaliptycznym świecie, w którym kosmici najechali Ziemię i rozprzestrzeniają wirusa zamieniającego ludzi w zombie.
Historia
Obcy umieścili w centrach miast maszyny do klonowania ludzi, które uszkadzają ludzkie DNA i zamieniają ich w zombie. Twoim zadaniem jest dezaktywacja tych maszyn. Najpierw musisz oczyścić obszar z zombie, a następnie pokonać bossa kosmitów i zdobyć klucz dostępu, aby dezaktywować maszynę.
Główne cechy
- Możliwość gry w widoku pierwszo- lub trzecioosobowym
- Kampania dla jednego gracza z 5 poziomami
- Wieloplatformowy tryb wieloosobowy z areną 2x2
- Kontrola czołgów, dronów i innych pojazdów
- Szeroki wybór broni
- Zoptymalizowany dla Nintendo Switch
- Zwycięzca konkursu Unreal Florida Game Competition
Battle of Rebels daje ci swobodę tworzenia własnej drogi do zwycięstwa. Zbieraj zapasy, pokonuj przeciwników i przetrwaj w chaotycznym świecie pełnym zombie i kosmitów. Czy uda ci się ocalić ludzkość przed tym zagrożeniem?
Przygotuj się na intensywną akcję, strategiczne podejmowanie decyzji i walkę o przetrwanie w tej ekscytującej strzelance, teraz zoptymalizowanej pod kątem Nintendo Switch!
Dane techniczne
PEGI | 18 |
Polska wersja językowa | nie |
Opinie o produkcie (0)
- Gra Mario & Luigi: Brothership (Switch)
- Gra Super Mario Party Jamboree (Switch)
- Amiibo Super Mario - Daisy
- Gra Mario & Luigi: Dream Team Bros. Selects (Nintendo 3DS)
- Gra Luigi's Mansion 2 Selects (Nintendo 3DS)
- T-shirt Legend of Zelda - Zelda white/green
- T-shirt Legend of Zelda - Hyrule Link
- Amiibo Zelda Link's Awakening - Link
- Gra Donkey Kong Country Returns HD (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Majora's Mask)
- Gra Luigi's Mansion 2 HD (Switch)
- Gra Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.